середа, 28 вересня 2022 р.

Найкращий син батьків і України!

 


Андрій, Герой Ти наш, найкращий Син батьків і України!

Твоє ім'я не видумав поет,

Ти символ честі, Ти Ангел Батьківщини!

В молитві подвиг твій до Неба занесем.


Дев'ятирічною дитиною Тебе зустрів у храмі

Тоді в Мар'янівку Господь мене привів, 

Минали дні, роки, молились щиро Мамі

Просили Боже, захисти нас від біди!


А Ти зростав, ми дружньо всі раділи, 

Закінчив школу в рідному селі,

Здобув освіту вищу для майбутнього країни

Батькам Ти креслив долю золоту.


Прийшла біда, війна, так москалю хотілось

Забрати все, що Бог нам дарував:

У 21-ий рік - вже Воїн УКРАЇНИ,

Яку віками ворог плюндрував.


Із поля бою ти писав мені свої новини, 

Коли ж казав я: "Хай Бог Вас береже!"

Відповідав Андрій: "Без Бога ми без сили,

По іншому ніхто тут не живе".


Одного дня Тобі я вислав фото храму,

А Ти мені коротко відписав:

- Ви не повірите, як я до церкви хочу!

- Чекаємо на Тебе - у месенджер додав.

- Андрій: і я чекаю...


Ми чекаємо, наш Герою, перемоги, оновлення України і воскресіння з мертвих. Амінь


Сьогодні Ти нас у церкві усіх зібрав: молимося, любимо і пам'ятаємо!


Герої не вмирають!


28. 09. 2022 р.Б., с. Мар'янівка, о. Іван Зозуля, посвята пам'яті Андрію Рудому моєму духовному Сину, справжньому Воїну, Другу та Герою України! 

https://youtu.be/IGtg-RFpkqo