вівторок, 17 березня 2020 р.

Щоденних три кроки християнина

- У наших молитовниках знаходимо молитви щоденні, ранішні, вечірні та молитви на різні потреби.

- У розділі "Вечірні Молитви" є заохочення зробити іспит сумління.


- Отож:
Робімо щоденно -
1) ІСПИТ СУМЛІННЯ.

2) ЩИРИЙ І ДОСКОНАЛИЙ ЖАЛЬ ЗА ГРІХИ.

3) ЩОДЕННЕ ДУХОВНЕ СВЯТЕ ПРИЧАСТЯ.


МОЛИТВА ДУХОВНОГО СВ. ПРИЧАСТЯ:

«О мій Ісусе! Вірю, що Ти присутній у Пресвятій Тайні Євхаристії! Люблю Тебе над усе, і моя душа тужить за Тобою. Не можу зараз Тебе прийняти в Пресвятій Тайні Євхаристії, тому хоча б духовним чином прийди до мого серця! Запрошую Тебе, відчиняю навстіж двері мого серця, згадуючи Твої слова: «Ось стою під дверима і стукаю. Якщо хто почує Мій голос і відчинить двері, Я ввійду до нього і буду вечеряти з ним, і він зі Мною» (Одкр 3, 20). Обіймаю Тебе, неначе б Ти вже був у мені, і весь єднаюся з Тобою. Ісусе, моє найвище Добро й моя солодка Любове! Торкнись мого серця й запали його, щоб воно завжди палало любов’ю до Тебе». Амінь

 (Джерело молитви: http://tze.org.ua/reportazhi/3516)