пʼятницю, 14 лютого 2020 р.

"Путь твоя супротивна мені." (Чисел 22,32)


Бог завжди виявляє до людини свою велику любов! І слово про зустріч Валаама із ангелом є лише підтвердженням цього. Адже часто і ми в своєму житті втікаємо від виконання Божої волі. Однак Господь, щоб спасти нас від погибелі, використовує різні методи; ради нас Він може навіть послужитися ослицею, вона заговорила.(Пор. Чисел 22, 28) "Тут відкрив Господь очі Валаамові, й побачив той ангела Господнього, що стояв на дорозі, та голий меч у руці в нього. І вклонився він, і припав до землі. Ангел же запитав його: "За що ти бив ослицю аж тричі? Ось я вийшов перепинити тобі дорогу, бо путь твоя супротивна мені. Ослиця бачила мене й завернула передо мною оце вже тричі. Була б вона не завернула передо мною, давно вже я вбив би тебе, її ж лишив живою." І каже Валаам до ангела Господнього: "Згрішив я, та проте не знав, що стояв єси проти мене на стежці. Отож, коли воно не гаразд на твій погляд, повернусь я назад." А ангел Господній до Валаама: "Та йди вже з тими людьми. але казатимеш тільки те, що я скажу тобі." (Див. Чисел 22, 20 - 35)
 Господи, якщо наша життєва дорога є супротивна Тобі, то навчи нас кожної миті, чинити волю Твою. Амінь

о.Іван Зозуля